......................................................................................................
Az oldalon található fotók nagy részét én készítettem a kertünkben,többit a NET-en találtam...
......................................................................................................
Mi minden érdekel igazán?Mit csinálok szívesen?
Most ha így hirtelen fel kellene sorolnom akkor azt mondhatom,hogy érdekel a fotózás,gasztronómia,utazás,zene,mese,képszerkesztés,kézikötés,varrás
Kreatívkodás:legyen az porcelánfestés,szalvéta technikával való foglalkozás,gyöngyözés.
Az a baj,hogy annyi időm nincs,hogy mindenbe "bele tudjak kóstolni".
De ezek közül a dolgok közül jó pár megtalálható weboldalaimon vagy itt,a blogjaimban.
......................................................................................................
..............................................
*Weboldalaim*
-
ÚJ:kreatív-sarok-
-100csillag-Mesebarlang-Kötés mindenkinek-
..............................................
-Marybellgyerekruha -Zenoygyöngy-
..............................................
.....................................................................................................
FELHÍVÁS!!!
További blogjaim elköltöztek-2013.aug 15-i időponttal
az új weboldalamra http://kreativ-sarok.gportal.hu
,
ahol szívesen látok minden kedves érdeklődőt rengeteg friss tartalommal.
Érdemes lesz gyakran benézni...
......................................................................................................

2013. június 27., csütörtök

*Bejegyzések,végre újra

Hú,ahogy most nézem mikor is írtam valamit a blogomba látom,hogy megint "elrepült" egy csomó idő...
Nem azért nem írtam mert nem volt mit,hanem azért mert most is dolgozom...
Mindig újabb,és újabb dolgokat keresek magamnak kikapcsolódásképp,meg hát persze eddig az ovi-suli (tanfolyam) is kicsit sok volt így,egyedül...
Most végre bepótolom,illetve elmondhatom,hogy végre túl vagyok egy sikeres OKJ-s vizsgán (május közepén) sikeresen levizsgáztam,nagyon-nagyon örülök,hogy sok mindennel a háttérben sikerült "megcsinálnom"...
Így végre "fellélegezhetek",és azzal foglalkozhatok amit szeretek...
Végre jöhet a kreatív kertátalakítás!!!
Néhány fotót már feltettem a Facebook-ra,de ide is felrakom,hogy meg tudjam mutatni azokat a szépségeket amik végre körülvesznek bennünket a mi "kis" pihenőkertünkben...
Akkor hát jöjjenek a fotók (itt jegyzem meg,hogy nagylányunk,Mirtill is fotózott)...
Igaz,hogy a képek nem a legfrissebbek,de azért szívesen megmutatom ezeket is,hamarosan pedig jönnek az újabbak...

csokifa-eperrel...-csatavirág...
 
gyönyörű lonc...- kedvencke...
 
 Kira sárga rózsakedvence...-klematisz,lassan nyílik...
lányaink virágai...-mályva,az egyik kedvencem...
 
rózsa-eper...-sziklakerti virágok 1...
 
sziklakerti virágok 2...-tavirózsa 3 felvétellel...
 
tavirózsa 3 felvétellel 2...-tavirózsa 3 felvétellel 3...
 
tulipánfa...

-virágkavalkád gazosan sajnos...
 virágözön 1....- virágözön 2....
 
 virágözön 3....- virágözön 4....
 
Még mindig a kis tó környékén "álmodozom",illetve a csobogón,hogy hogyan is csináljam meg nagyon szépre,olyanra ami nem igényel állandó fenntartást (gazszedést",mert a gazokkal nagyon nehéz,nagyon megnehezíti az életemet...
Annyira gyönyörű kertképeket találtam mostanában,és csak ámultam,hogy gaz sehol!
Hogy csinálja a kertész,hogy neki sikerül?
Mi lehet a titka?
De jó lenne nekem is,ha így sikerülne...
Közben meg még egy kerti "kiülőn" dolgozok,már látom "lelki szemeim" előtt hogyan fog majd kinézni...
Persze a lányoknak "megálmodott" mozaik asztal is az elvégzendők "listája" első helyein "áll",de hát a nap "X" órája kevés,néha mást is kéne csinálnom...
Egy mesekönyv is "várat magára",amit már pár hónapja megígértem nekik,de még nem jutottam a szerkesztéssel a végére...
Közben készülnöm kell még a helyi kiállításra is újabb "kreatív megvalósításaimmal"...
Úgy,hogy csak lassan legyen itt a nyár vége mert addigra mindent meg szeretnék csinálni mivel szeptemberben kezdjük a 8. osztályt fiammal,a középső csajszival az 1.osztályt,és a kicsivel ha minden jól alakul kezdjük végre az ovit...
Huu,hát ennyi!
Ja,és egy majdnem teljes lakásfestés se maradjon már ki a felsorolásból!!!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...