......................................................................................................
Az oldalon található fotók nagy részét én készítettem a kertünkben,többit a NET-en találtam...
......................................................................................................
Mi minden érdekel igazán?Mit csinálok szívesen?
Most ha így hirtelen fel kellene sorolnom akkor azt mondhatom,hogy érdekel a fotózás,gasztronómia,utazás,zene,mese,képszerkesztés,kézikötés,varrás
Kreatívkodás:legyen az porcelánfestés,szalvéta technikával való foglalkozás,gyöngyözés.
Az a baj,hogy annyi időm nincs,hogy mindenbe "bele tudjak kóstolni".
De ezek közül a dolgok közül jó pár megtalálható weboldalaimon vagy itt,a blogjaimban.
......................................................................................................
..............................................
*Weboldalaim*
-
ÚJ:kreatív-sarok-
-100csillag-Mesebarlang-Kötés mindenkinek-
..............................................
-Marybellgyerekruha -Zenoygyöngy-
..............................................
.....................................................................................................
FELHÍVÁS!!!
További blogjaim elköltöztek-2013.aug 15-i időponttal
az új weboldalamra http://kreativ-sarok.gportal.hu
,
ahol szívesen látok minden kedves érdeklődőt rengeteg friss tartalommal.
Érdemes lesz gyakran benézni...
......................................................................................................

2013. március 7., csütörtök

*Ébred a természet

Sajnos már majdnem lemondtam a fényképezőgépemről,azt hittem újat kell hamarosan venni,mert valamiért nem lehetett vele fotózni.
A farsangi bálra férjem testvére kölcsönadta az ő gépét,hogy a lányok meg legyenek örökítve...
/Balról jobbra:Kira,Mirtill,a két kis boszink/...
...................................................................................................
Tegnap aztán nekiálltam,és kiszedtem a fényképezőgéphez kapott használati útmutató könyvet,hátha elolvasása után "okosabb" leszek valamivel...
Kiszaladtam a kertbe,és kattintgattam néhányat,de sajnos csak 7db képet volt képes készíteni a gép.
Azt írta a memória megtelt.
Érdekes,nem is oda mentettem le a fotókat.
Így gyorsan feltöltöttem a számítógépünkre,letöröltem a memóriakártyán lévő képeket (7db),amik igazából a  fényképezőgép memóriájában voltak.
Csináltam egy gyors memóriakártya formázást,hogy biztosan sikerüljön még egyszer,aztán uccu neki,és kimentem újra fotózni.
Végre sikerült is pár igazi tavaszi hangulatú fotót készítenem amit mindjárt mutogatok is...
-Japánbirs...-Japánbirs...
 
-Futórózsa,amit "örököltünk"...-Japánbirs...
 
-Tavalyi cserje-rendelésem...-Futórózsa,amit ki kell takarítanunk...
 
-Virághagymák,amiket ősszel ültettünk el a lányokkal...-Valamilyen hagymás (titok)...
 
-Újabb hagymás "titok"... -Japán törpemeggy,még csak rügyezget...
 
-Krókuszok,még tavalyról...-Krókuszok,szintén tavalyról...
 
-Ősszel ültetett krókuszok...-Ősszel ültetett krókuszok újra...
 
-Minirózsák,végre rügyezgetnek...-Minirózsák másik oldalon...
 
-Minirózsák szépen rügyezgetnek...-Sziklakerti évelő,mennyit nőtt tavaly óta?...
 
-Ősszel rendelt málnánk...-Ősszel rendelt szederbokor...
 
-Tavaly rendelt évelők...-Tavaly rendelt tulipánhagymák...
   
-Téli jázmin kezdődő "virágdíszben"...-A házőrzőnk...
 
Idénre terveztem végre megcsinálni a futórózsák "kiirtását,mert annyira ronda a körülöttük lévő terület,tele van mindig gazzal,vadon növő,futó kúszó-mászó micsodákkal.
Igazából egy klassz kis kerti sütögetőt terveztem el oda fejemben,de az árakat elnézve sajnos nem igazán "bevállalható" jelen körülmények közt.
Így marad egy alternatív megoldás,miszerint szőlőket telepítek majd oda őszre,de előtte megcsinálom a helyet a mini rózsáknak,hogy egy kisebb sziklakertbe "beépítem" őket.
Elképzelésem már van rá,de sajnos szikla hiányában marad amihez "lehet nyúlni",és ez pedig a bontott tégla.
Ez lesz maga a sziklakert.
Rendeltem nemrég megint néhány érdekes növényt,amik cserjévé,bokorrá fognak megnőni,és reményeim szerint egy szép színfoltot fognak majd alkotni a ronda kőkerítések előtt.
A tavaly készített sziklakert szétszedésre kerül ahogy az idő engedi,mert amiket beleültettem muskátlikat ki akarom szedni.
Van benne egy "elhalt" cseresznye fa is,sajnos,és nem akarom,hogy ott árválkodjon a kert központjában.
Így marad a kiásás,utána pedig a beültetések valamilyen szép kis növényekkel.
Egy tavaly "lerakott" csobogó is díszítette a kis sziklakertet amit idén át akarok variálni.
Ehhez is meg van már a tervem,már csak a kivitelezés várat magára.
Egy kerti kiülőt is elkezdtem tavaly ősszel kiásni.anyag mind meg is van hozzá,már csak folytatnom kell hétvégeken.
Rengeteg tervem,álmom van,csak az a kérdés mire lesz időm,energiám,és pénz,hogy meg tudjam őket valósítani.
Amíg nem tudom megcsináltatni  a kerti sütögetőt addig egy "mobil-sütögetőt" mutatok,amit szerintem én is "össze tudok majd dobni"...

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...