......................................................................................................
Az oldalon található fotók nagy részét én készítettem a kertünkben,többit a NET-en találtam...
......................................................................................................
Mi minden érdekel igazán?Mit csinálok szívesen?
Most ha így hirtelen fel kellene sorolnom akkor azt mondhatom,hogy érdekel a fotózás,gasztronómia,utazás,zene,mese,képszerkesztés,kézikötés,varrás
Kreatívkodás:legyen az porcelánfestés,szalvéta technikával való foglalkozás,gyöngyözés.
Az a baj,hogy annyi időm nincs,hogy mindenbe "bele tudjak kóstolni".
De ezek közül a dolgok közül jó pár megtalálható weboldalaimon vagy itt,a blogjaimban.
......................................................................................................
..............................................
*Weboldalaim*
-
ÚJ:kreatív-sarok-
-100csillag-Mesebarlang-Kötés mindenkinek-
..............................................
-Marybellgyerekruha -Zenoygyöngy-
..............................................
.....................................................................................................
FELHÍVÁS!!!
További blogjaim elköltöztek-2013.aug 15-i időponttal
az új weboldalamra http://kreativ-sarok.gportal.hu
,
ahol szívesen látok minden kedves érdeklődőt rengeteg friss tartalommal.
Érdemes lesz gyakran benézni...
......................................................................................................

2011. november 2., szerda

*Ilyen volt-ilyen lett

Soha nem felejtem amikor a kertrendezés gondolata aktuálissá vált...
Ehhez tudni kell,hogy már régóta /mióta is?=talán "1000éve"/ itt lakunk,de a kerttel nem foglalkoztunk semmit sem,csak amit nagyon kellett épp...
Talán ez annak is betudható,hogy állandóan rohanásban éltünk:a munka,itthon,és ez minden nap így volt...
De aztán tavaly karácsonykor leszakadt egy kis "előtető",épp ott,ahol a gázkéményünk van,és akkor úgy döntöttem,ha sikerült egy karcolás nélkül "megúsznia" a gázkéménynek,szerencsére nem sérült meg épp itt az ideje,hogy a kertet rendbe hozzuk...
Jó néhány "melléképület" foglalta el a nagy részét a kertnek amiknek igazából semmi hasznát nem vettük,csak rontotta a kilátást az ablakból...
Így hát megbeszéltem egy ismerős kőművessel,és egy fuvarozóval,hogy ezt a "halom ócskaságot el kell tüntetni a föld színéről",mert területet szeretnék...
Így hát a munka megszervezése után:bontás,szállítás,pakolás után hozattam pár kocsi földet /töltőföld/,és azt lapátoltuk,csákányoztuk a kertben,hogy ne legyen olyan az egész,mint egy "ásatáson"...
Amikor itt maradtunk a bontás után majdnem sírva fakadtam a látványtól,mert nem láttam a munka végét,nem is hittem volna,hogy 1-2hónap alatt egy jó kis munkával,néhány hétvégével a hátunk mögött milyen szép is lehet majd a kertünk...
Olyan kertet szerettem volna ahol a gyerekek nem esnek bele semmibe,szívesen vannak kint ha szép az idő,szívesen játszanak a zöldben...
Mára már végre ott tartunk,hogy minden ami a bontáskor "kimaradt" "el lett úgy tüntetve,hogy csak mi tudjuk,hogy valaha is létezett...
Az a régi kép már lassan feledésbe merül...
Mára már rengeteg virággal gazdagítottam a kertet,füvesítettünk,igaz,még nem az igazi a fű állapota,de majd csak jobb lesz...
Most hét végén nekiálltunk a "fólia" alatti részt is kitisztítani,mert oda tervezek egy kis kerti lugast,ha már van hozzá egy fólia-váz,akkor szépen rendbe szeretném tenni...
Néhány régi kacatnak vélt holmi is előkerült a bontáskor /régi fa vályú,vas vályú,vas keret,stb./...
Ezeket szeretném felhasználni a kert kialakításhoz...
Egy régi műanyag homokozót is kaptunk nemrég amibe néhány évelőt,kőrózsát tettünk bele amíg a végleges helyükre kerülnek...
Terveim szerint ezek a virágok majd a kis tavunk szélét fogják díszíteni "lépcsőzetesen"...
Rendeltem jó néhány cserjét,kis fát,évelőt,gyümölcstermőt,szőlőt is a kert szebbé tételéhez...
Ahogy kijön tavaszra a jó idő szeretném a fólia keretét is átfesteni,mert most még ronda,rozsdás...
Ha elkészülök vele tervezem a keret alatti részt is szépen "kikövezni",hogy olyan kis hangulatos lugas lehessen...
A fólia váza köré tervezem a szőlőket beültetni,hogy azok legyenek majd az "élő-tető",árnyékadók...
Persze ehhez még mogyoróbokrot,cseresznyefát is ültetek,ha minden igaz...
A cserjés részhez teszem majd a kis tavat,hogy ott legyen a csobogó,illetve a tavirózsa amit még tavasszal vettem...
Imádom a víz hangját,és ahogy írták sok helyen olyan megnyugtató...
Rendeltem még néhány sásliliomot,mert még csak sárgát vettem,de itt is szeretnék változatosságot...
Arra gondoltam,hogy a tó körül apró kavics /murva/ legyen leszórva,mert akkor talán nem kell a gaztól "tartanunk"...
Talán úgy jobban rendbe lehet majd tartani...
Ilyen lett...
A fólia alatti részen rengeteg vas,néhány betonoszlop volt amit férjem,és testvére "tüntettek el"...
A munkafolyamatok fotózása rám maradt,ami könnyebb volt,mint a cipekedés...
A fotó kedvéért...
Ilyen volt...
Földlapátolás,csákányozás,talicskázás...
Itt már együttes erővel csináltuk...
"Alakulgatunk"...
Talán azért is tervezek,mert szeretem szépítgetni nem csak a lakást,de a kertet is...
Biztosan azért is csinálom még ha vannak nehéz dolgok is,mert a "semmiből vagy régiből" olyan jó nézni,hogy hogyan születik valami újjá...
Már alig várom,hogy a növények tavaszra virágozni kezdjenek,az a sok finom illat,változatos színek,ezért imádom a tavaszt...

1 megjegyzés:

Juhmeli írta...

Öröm látni, hogy másnál is akadnak "valamire jó lesz" vagy éppen "semmire se jó, de nem fér be a kukába" dolgok csinosan felhalmozott kupacai.:) Nagyon jó ötlet a lugas és sok-sok szép növényt rendeltél, , úgyhogy remek idénynek néztek elébe:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...